StarHub
Transformacja OSS z pełną automatyzacją service fulfilmentu. StarHub to wiodący operator sieci mobilnej i kablowej w Singapurze, jeden z czterech największych telekomów w kraju.
Transformacja OSS z pełną automatyzacją service fulfilmentu. StarHub to wiodący operator sieci mobilnej i kablowej w Singapurze, jeden z czterech największych telekomów w kraju.
Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej oraz do optymalizacji procesu planowania nowych odcinków sieci u europejskiego operatora należącego do jednej z największych europejskich grup telko.
Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej i logicznej operatora w Skandynawii.
Wdrożenie systemu inwentaryzacji fizycznych zasobów sieci telekomunikacyjnej sieci MAN należącej do miasta Wrocław. System umożliwia błyskawiczny wgląd w dane o elementach sieci na dowolnym stopniu szczegółowości.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji SunVizion Network Inventory, które obejmowało integrację informacji o infrastrukturze podziemnej i naziemnej, sieci radiowej, xWDM, ethernet i IP MPLS, a także stacjach bazowych LTE (HUWAEI). Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna to sieć LTE wspomagana miejscowo odcinkami sieci optycznej.
Wdrożenie systemu SunVizion Network Inventory wzbogaconego o funkcjonalności dedykowane do inwentaryzacji sieci publicznych, współdzielonych przez wiele podmiotów publicznych i prywatnych. Dolnośląska Sieć Szerokopasmowa liczy 1700 km kabli światłowodowych, a w jej skład wchodzi 82 węzłów dystrybucyjnych oraz 66 pasywnych węzłów dostępu.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci. A1 Hrvatska jest częścią grupy Telecom Austria Group, partnera strategicznego Vodafone, a także pierwszym prywatnym operatorem mobilnym w Chorwacji. Wdrożenie wykonane wraz z bałkańskim partnerem, firmą GDi (www.gdi.net).
Wdrożenie systemu do planowania sieci. System wspiera proces analizy i planowania sieci ISDN.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Biling, CRM i Workflow. System obsługuje rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie oraz wspiera procesy obsługi klientów. Jedno z najbardziej kompleksowych wdrożeń u polskich operatorów Triple-Play.
Wdrożenie systemu Network Configuration Management. System wspiera procesy planowania i wprowadzania zmian w sieci GSM/UMTS. Rozwiązanie ma kluczowe znaczenie dla operatora w zakresie planowania konfiguracji sieci.
Wdrożenie SunVizion Network Inventory do zarządzania informacją o elementach logicznych i fizycznych sieci transmisyjnej. Tele2 Russia dostarcza usługi do 40 milionów abonentów i jest jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Federacji Rosyjskiej.
Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej i logicznej oraz do wsparcia procesu planowania sieci u jednego z głównych operatorów telko w Singapurze.
Wdrożenie pełnej gamy produktów SunVizion OSS, w tym: Physical Network Inventory, Logical Network Inventory, Service Inventory, Network Planning, Warehouse Management i Workflow. Converge ICT to operator telekomunikacyjny na Filipinach o zasięgu krajowym.
Wdrożenie systemu SunVizion Billing&CRM do zarządzania relacjami z klientami i rozliczeń klientów sieci oraz systemu SunVizion Network Inventory do paszportyzacji zasobów sieciowych. Sieć szerokopasmowa w województwie lubelskim liczy 2908 km kabli optycznych oraz posiada 312 punktów dostępu.
Wdrożenie systemu SunVizion Billing & CRM jako kompleksowej platformy wspierającej działalność operatorów infrastruktury oraz operatorów sieci dostępowych w zakresie pozyskiwania, obsługi i rozliczania klientów. Sieć liczy 1400 km kabli optycznych oraz posiada 135 punktów dostępu.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci w Abu Dhabi Water & Electricity Authority (ADWEA). ADWEA zaopatruje w wodę i energię elektryczną 1,4 miliona mieszkańców AbuDhabi. ADWEA jest operatorem 3400 km światłowodowej i sieci radiowej. Wdrożenie wykonano wraz z partnerem Suntech, firmą GDi (www.gdi.net).
Wdrożenie SunVizion Network Inventory and Planning z aplikacją mobilną. Atria Convergence Technologies Limited (ACT) jest znaczącym graczem na indyjskim rynku telekomunikacyjnym. Firma oferuje światłowody oraz usługi telewizji cyfrowe.
Wdrożenie systemu Billing, CRM i Workflow oraz systemu do paszportyzacji sieci Network Inventory. Systemy Billing, CRM i Workflow zapewniają rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie oraz procesy obsługi klientów u operatora. System do paszportyzacji sieci wspiera zarządzanie jedną z największych sieci telekomunikacyjnych w Polsce należącą do TK Telekom.
Wdrożenie systemu Workflow. System wspiera obsługę procesów inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją sieci GSM/UMTS. Rozwiązanie w istotny sposób zwiększa efektywność działów zaangażowanych w proces rozwoju sieci operatora.
Wdrożenie SunVizion Network Inventory do zarządzania informacją o elementach logicznych i fizycznych sieci telekomunikacyjnej należącej do jednego z większych operatorów w Meksyku .
Wdrożenie SunVizion Network Inventory u dostawcy usług B2B w celu optymalizacji procesów związanych z zarządzaniem ogólnokrajową siecią telko w Singapurze.
Wdrożenie systemu SunVizion Network Inventory do inwentaryzacji zasobów fizycznych wchodzących w skład należącej do miasta światłowodowej sieci szkieletowej i dystrybucyjnej z elementami radiowymi.
Wdrożenie SunVizion Physical i Logical Network Inventory obejmujące migrację danych inwentaryzacyjnych z dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez podwykonawców. Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego zarządza publiczną siecią optyczną na potrzeby samorządu Województwa Śląskiego. Sieć liczy 495 km i posiada 58 punktów dostępu.
Wdrożenie systemu paszportyzacji sieci SunVizion Network Inventory, który wspiera zarządzanie siecią poprzez inwentaryzację urządzeń teleinformatycznych, zasobów infrastruktury, zasobów i połączeń kablowych oraz zarządzanie awariami. Rozwiązanie wspiera operatora infrastruktury w procesach utrzymania sieci, zarządzania usługami i obsługą awarii. Sieć szerokopasmowa województwa podlaskiego liczy 1852 km kabli optycznych oraz posiada 181 punktów dostępu.
PTCL obsługuje 50 milionów abonentów i jest właścicielem największej w Pakistanie stałej sieci telekomunikacyjnej. Wdrożone rozwiązanie, SunVizion Network Performance Monitoring, odpowiada za monitoring sieci w czasie rzeczywistym i wsparcie obszarów Fault Management i Revenue Assurance.
Wdrożenie systemu Network Inventory. System umożliwia kompleksową ewidencję sieci i usług operatora. Stanowi wsparcie dla działu utrzymania sieci operatora.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Billing, CRM i Workflow. System obsługuje rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie, procesy obsługi klientów. Dodatkowo wspomaga pracę biura napraw oraz zarządzanie numeracją. Wzorcowy przykład kompleksowego wdrożenia dla operatora CDMA.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci Network Inventory. System umożliwia kompleksową ewidencję sieci i usług operatora. Stanowi wsparcie dla działu projektowania i utrzymania sieci operatora Triple-Play.