Jeśli chciałbyś rozwijać swoje kompetencje zgodnie z nowoczesnymi trendami w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i uczestniczyć w ciekawych projektach informatycznych w branży telekomunikacyjnej realizowanych w kraju i za granicą, zapraszamy do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Specjalista HelpDesk dla systemów BSS/OSS

Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy osób do pracy zmianowej w ramach zdalnej linii wsparcia w trybie 24/7 dla klienta zagranicznego.

 

 

Zakres obowiązków:

  • Zdalne wsparcie użytkowników i administratorów (praca w ramach I/II linii wsparcia, współpraca 
    z III linią wsparcia)
  • Proaktywny monitoring systemów informatycznych
  • Obsługa systemu rejestracji zgłoszeń serwisowych
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • Wsparcie procesów operacyjnych (analizy danych, konfiguracja)
  • Współpraca z wewnętrznymi zespołami programistów i wdrożeniowców w organizacji
  • Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT

 

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows Server na poziomie administracyjnym
  • Znajomość baz danych Microsoft SQL Server oraz podstawy języka SQL
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności programu Excel)
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • umiejętność pisania skryptów PowerShell
    • tworzenia raportów w środowisku Microsoft Reporting Services
    • posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation in IT Service Management       
           

Czas pracy (poniedziałek - sobota):

  • Praca w trybie zmianowym, co najmniej 3 dni w tygodniu w godzinach nocnych 2:00 – 8:00, reszta w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00 (współpraca z zespołem, szkolenia, itp.)

  • Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej

 

Oferujemy:

  • Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Udział w ciekawych i innowacyjnych projektach w obszarach: 
    - biznesowych: Network Planning & Inventory, BPM, Billing, CRM;
    - technologicznych: GSM, Triple-Play, UMTS, WIMAX, LTE, sieci światłowodowe.
  • Stabilną pracę w miłej atmosferze.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • System kafeteryjny z całym mnóstwem gotowych benefitów do wykorzystania
    (karnety sportowe, bilety do kina, teatru, dopłata do wakacji itp.).
  • Dofinansowanie obiadów :)

Aplikuj na:

Specjalista HelpDesk dla systemów BSS/OSS

Newsletter

Newsletter

captcha 

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+