Jeśli chciałbyś rozwijać swoje kompetencje zgodnie z nowoczesnymi trendami w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i uczestniczyć w ciekawych projektach informatycznych w branży telekomunikacyjnej realizowanych w kraju i za granicą, zapraszamy do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
OSS Delivery Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Raportuje do Dyrektora Technicznego (CTO)
- Odpowiada za realizację wdrożeń systemów OSS u polskich i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych
- Zarządza relacjami z kluczowym personelem ze strony klienta zapewniając właściwą komunikację na wszystkich etapach projektu
- Zarządza zespołem specjalistów (inżynierów wdrożeń) delegując im poszczególne zadania projektowe i odbierając ich wyniki
- Przygotowuje plan wdrożenia (zakres, zasoby, budżet i harmonogram) a następnie koordynuje przebieg prac w celu osiągnięcia założonych parametrów
- Pełni wiodącą rolę we wszystkich fazach projektu, a w szczególności:
- analizie wdrożeniowej polegającej na opracowaniu i zatwierdzeniu z klientem szczegółowego projektu technicznego wdrożenia
- realizacji prac wdrożeniowych polegających na konfiguracji, integracji i kastomizacji systemów (w tym migracja danych, implementacja procesów biznesowych w narzędziu BPM)
- organizacji i przeprowadzeniu szkoleń
- wykonaniu testów akceptacyjnych i wsparciu uruchomienia produkcyjnego
- Współpracuje z grupą managerów odpowiedzialnych za dostarczanie systemów będących przedmiotem wdrożeń (Resource Inventory, Resource Planning, Resource Logistics, Service Inventory, Service Order Management and Fullfilllment, Workflow, Workforce Management i inne)
- Współpracuje z kierownikiem zespołu Quality Assurance w zakresie zdefiniowania planu testów wewnętrznych i odbierania ich wyników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu wdrożeniami systemów OSS (w roli kierownika projektu lub lidera merytorycznego wdrożenia po stronie klienta, integratora lub dostawcy oprogramowania)
- Wiedza merytoryczna na temat procesów zarządzania siecią telekomunikacyjną (głównie w obszarach Resource and Service Management) oraz systemów informatycznych wspierających te procesy
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z integracją systemów informatycznych (BPM, SOA, WebServices)
- Praktyczna znajomość środowiska bazodanowego MS SQL Server oraz umiejętność definiowania wymagań i delegowania zadań związanych z przetwarzaniem danych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Dyspozycyjność i gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
- Otwartość umysłu, wszechstronność, odporność na stres i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji w dynamicznie zmieniających się okolicznościach
Dodatkowym atutem będzie:
- Praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami
- Doświadczenie w roli architekta systemów i/lub analityka biznesowego
- Doświadczenie w zarządzaniu co najmniej 5-osobowym zespołem specjalistów IT
- Doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń oraz testów akceptacyjnych
- Znajomość rozwiązań GIS
- Znajomość technologii sieciowych, w szczególności IP, WDM, 5G, SDN
- Znajomość standardu ITIL oraz praktycznych aspektów świadczenia usług wsparcia i utrzymania systemów informatycznych
- Znajomość standardów TM Forum (eTOM, SID, TAM, Open API)
- Znajomość notacji BPMN i umiejętność modelowania procesów biznesowych
Zapewniamy:
- Dynamiczny rozwój kompetencji w środowisku innowacyjnych produktów
- Elastyczne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- Prywatną opiekę medyczną
- System kafeteryjny do indywidualnego wyboru świadczeń pozapłacowych typu karnety sportowe, bilety do kina, teatru, dopłata do wakacji itp.
- Doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację
- Dofinansowanie obiadów :)