Jeśli chciałbyś rozwijać swoje kompetencje zgodnie z nowoczesnymi trendami w firmie o ugruntowanej pozycji i uczestniczyć w ciekawych projektach, które realizujemy na całym świecie, zapraszamy do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- wsparcie procesu /zarządzanie procesem składania ofert na zaawansowane rozwiązania informatyczne
- przygotowanie prezentacji oferowanych rozwiązań
- wprowadzanie i aktualizacja danych w bazie CRM
- utrzymywanie relacji z klientami
- administracja toczących się projektów od strony handlowej
Umiejętności, które powinnaś/powinieneś mieć:
- łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej
- język angielski biegły w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office i narzędzi wykorzystywanych w pracy biurowej: Word, Excel, Power Point , Visio, Project
- zdolność do uczenia się obsługi zaawansowanych narzędzi informatycznych
- zdolność do prowadzenia prezentacji produktowych (pokaz aplikacji na żywo) w języku angielskim
- staranność, dokładność, dobra organizacja pracy
Dodatkowymi atutatami będą:
- doświadczenie w przygotowaniu i obsłudze procesu składania ofert na rozbudowane rozwiązania informatyczne
- wiedza z zakresu telekomunikacji
- wiedza z zakresu wdrażania zaawansowanych rozwiązań informatycznych
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
Co oferujemy:
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Rozwój cenionych kompetencji zawodowych z zakresu telekomunikacji
- Elastyczny czas pracy i formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- Prywatna opiekę medyczną
- System kafeteryjny do indywidualnego wyboru świadczeń pozapłacowych typu karnety sportowe, bilety do kina, teatru, dopłata do wakacji itp.
- Doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację naszego biura
- Dofinansowanie obiadów:)