Jeśli chciałbyś rozwijać swoje kompetencje zgodnie z nowoczesnymi trendami w firmie o ugruntowanej pozycji i uczestniczyć w ciekawych projektach, które realizujemy na całym świecie, zapraszamy do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • wsparcie procesu /zarządzanie procesem składania ofert na zaawansowane rozwiązania informatyczne
  • przygotowanie prezentacji oferowanych rozwiązań
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w bazie CRM
  • utrzymywanie relacji z klientami
  • administracja toczących się projektów od strony handlowej

Umiejętności, które powinnaś/powinieneś mieć:

  • łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej
  • język angielski biegły w mowie i piśmie
  • znajomość pakietu MS Office i narzędzi wykorzystywanych w pracy biurowej: Word, Excel, Power Point , Visio, Project
  • zdolność do uczenia się obsługi zaawansowanych narzędzi informatycznych
  • zdolność do prowadzenia prezentacji produktowych  (pokaz aplikacji na żywo) w języku angielskim
  • staranność, dokładność, dobra organizacja pracy

Dodatkowymi atutatami będą:

  • doświadczenie w przygotowaniu i obsłudze procesu składania ofert na rozbudowane rozwiązania informatyczne
  • wiedza z zakresu telekomunikacji
  • wiedza z zakresu wdrażania zaawansowanych rozwiązań informatycznych
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku

Co oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Rozwój cenionych kompetencji zawodowych z zakresu telekomunikacji 
  • Elastyczny czas pracy i formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • Prywatna opiekę medyczną
  • System kafeteryjny do indywidualnego wyboru świadczeń pozapłacowych typu karnety sportowe, bilety do kina, teatru, dopłata do wakacji itp.
  • Doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację naszego biura
  • Dofinansowanie obiadów:)

 

 

Aplikuj na:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Newsletter

Newsletter

captcha 

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+