Jeśli chciał(a)byś rozwijać swoje kompetencje zgodnie z nowoczesnymi trendami w firmie o ugruntowanej pozycji i uczestniczyć w ciekawych projektach, które realizujemy na całym świecie, zapraszamy do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Specjalista/ka ds. ofertowania
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- wsparcie procesu przygotowania ofert
- przygotowywanie i utrzymanie dokumentów wsparcia sprzedaży
- przetwarzanie zapytań od klientów (operatorzy telekomunikacyjni lub integratorzy systemów)
- aktualizacja danych o klientach i projektach sprzedażowych w bazie CRM
Umiejętności oczekiwane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i typowych narzędzi pracy biurowej
- systematyczność i uporządkowanie w zakresie realizowanych zadań
Dodatkowymi atutatami będą:
- wykształcenie o profilu telekomunikacyjnym lub wiedza z zakresu telekomunikacji
Co oferujemy:
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- rozwój cenionych na rynku pracy kompetencji zawodowych z zakresu ICT
- elastyczny czas pracy i formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- prywatną opiekę medyczną
- system kafeteryjny do indywidualnego wyboru świadczeń pozapłacowych typu karnety sportowe, bilety do kina, teatru, dopłata do wakacji itp.
- doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację naszego biura
- dofinansowanie obiadów:)