Jeśli chciał(a)byś rozwijać swoje kompetencje zgodnie z nowoczesnymi trendami w firmie o ugruntowanej pozycji i uczestniczyć w ciekawych projektach, które realizujemy na całym świecie, zapraszamy do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

 

Specjalista/ka ds. ofertowania

Miejsce pracy: Warszawa

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • wsparcie procesu przygotowania ofert
  • przygotowywanie i utrzymanie dokumentów wsparcia sprzedaży
  • przetwarzanie zapytań od klientów (operatorzy telekomunikacyjni lub integratorzy systemów)
  • aktualizacja danych o klientach i projektach sprzedażowych w bazie CRM

Umiejętności oczekiwane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i typowych narzędzi pracy biurowej
  • systematyczność i uporządkowanie w zakresie realizowanych zadań

Dodatkowymi atutatami będą:

  • wykształcenie o profilu telekomunikacyjnym lub wiedza z zakresu telekomunikacji

Co oferujemy:

  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • rozwój cenionych na rynku pracy kompetencji zawodowych z zakresu ICT
  • elastyczny czas pracy i formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • prywatną opiekę medyczną
  • system kafeteryjny do indywidualnego wyboru świadczeń pozapłacowych typu karnety sportowe, bilety do kina, teatru, dopłata do wakacji itp.
  • doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację naszego biura
  • dofinansowanie obiadów:)

 

 

Aplikuj na:

Specjalista/ka ds. ofertowania

Newsletter

Newsletter

captcha 

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+