Suntech S.A.  rozwija i wdraża systemy IT dla telekomunikacji. Firma oferuje swoje rozwiązania pod marką SunVizion. Naszymi klientami są duże i średnie firmy telekomunikacyjne na całym świecie. Poszukujemy ambitnych i otwartych osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu na stanowisku:

 

Asystent/Asystentka Biura

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa biura w zakresie korespondencji, faktur i dokumentów,
  • Obsługa zamówień materiałów biurowo-spożywczych oraz usług na potrzeby biura,
  • Organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych (rezerwacja biletów i hoteli) dla pracowników,
  • Prowadzenie zleconych spraw administracyjnych,
  • Planowanie i nadzór nad terminarzem spotkań,
  • Organizacja spotkań i szkoleń od strony logistycznej.

 

Wymagania:

  • Biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
  • Zaangażowania w powierzone zadania, sumienności,
  • Biegłej znajomości MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • Umiejętności organizacji pracy, dokładności, wysokiej kultury osobistej,
  • Inicjatywy, samodzielności, komunikatywności, pewności siebie,
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na stanowiskach administracyjnych.

 

 

Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Pracę w pełnym wymiarze godzinowym (pon. – pt. w godzinach: 9-17),
  • Możliwości rozwoju zawodowego,
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
  • Miłą i przyjazną atmosferę,
  • Wsparcie na start i okres wdrożenia
  • System kafeteryjny z całym mnóstwem gotowych benefitów do wykorzystania (karnety sportowe, bilety do kina, teatru itp.).
  • Dofinansowanie obiadów :)

 

 

Aplikuj na:

Asystent/Asystentka Biura

Newsletter

Newsletter

captcha 

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+