
PKO Bank Polski
Wdrożenie zintegrowanego systemu bankowości korporacyjnej, umożliwiającego klientom korporacyjnym banku trzy kanały dostępu do konta firmowego: webowy, mobilny i home banking.
Wdrożenie zintegrowanego systemu bankowości korporacyjnej, umożliwiającego klientom korporacyjnym banku trzy kanały dostępu do konta firmowego: webowy, mobilny i home banking.
System bankowości telefonicznej o rozbudowanej funkcjonalności i konfiguracji sprzętowej. Jedno z największych wdrożeń w Polsce - ponad 130 tysięcy klientów, realizujących miesięcznie około 300 tysięcy połączeń i 10 tysięcy faksów.
Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej TeleKonto Plus. System umożliwia zdalne wykonywanie wszystkich operacji bankowych, w tym polecenia zapłaty i przelewów ZUS, oraz zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji w oparciu o zaawansowane techniki kryptograficzne i procedury bezpieczeństwa.