Sferia

Wdrożenie zintegrowanego systemu Billing, CRM i Workflow. System obsługuje rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie, procesy obsługi klientów. Dodatkowo wspomaga pracę biura napraw oraz zarządzanie numeracją. Wzorcowy przykład kompleksowego wdrożenia dla operatora CDMA.

Sferia  oferuje usługi telekomunikacyjne – bezprzewodową telefonię i transmisję danych. Firma nastawia się na pozyskanie klientów z grupy małych firm i użytkowników indywidualnych. Stawia sobie za cel rozbudowę sieci w Warszawie, a następnie ekspansję na największe miasta w Polsce tak, aby w przeciągu dwóch lat obsługiwać kilkadziesiąt tysięcy abonentów.


Wyzwaniem dla operatora jest zapewnienie klientom szybkiej instalacji terminali – oferta zakłada uruchomienie podłączenia klienta w ciągu jednego dnia, niezawodnej transmisji oraz elastycznego sposobu rozliczeń usług, co zapewniłoby ofercie Sferii pożądaną konkurencyjność.


W obliczu tych wyzwań w 2001 roku Sferia rozpoczęła poszukiwanie dostawcy systemu informatycznego, który miał pozwolić na oferowanie usługi natychmiast po jej uruchomieniu.

 

Starannie prowadzona i skrupulatna procedura przetargowa zakończyła się wyborem oferty Suntech, jako dostawcy zintegrowanego systemu informatycznego.

 

 

Newsletter

Newsletter

captcha 

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+