StarHub, wiodąca firma z Singapuru, która dostarcza światowej klasy rozwiązania komunikacyjne, rozrywkowe i cyfrowe, wybrała SunVizion do unowocześnienia swoich platform świadczenia usług w ramach wieloletniego procesu cyfrowej transformacji OSS w pełni zintegrowanego dostawcy quad-play.

 

Wdrażając SunVizion Network Inventory, StarHub poprawił inteligentne zarządzanie logicznymi i fizycznymi elementami rozległej sieci w zintegrowany sposób. Dzięki pełnej widoczności zasobów sieciowych za pośrednictwem jednego systemu, zespół StarHub Integrated Network Engineering może teraz dokładnie śledzić wykorzystanie zasobów i proaktywnie identyfikować obszary wymagające ulepszeń w zakresie wydajności, pojemności i zasięgu w oparciu o wymagania biznesowe. Ulepszony workflow umożliwia StarHub szybkie i efektywne świadczenie usług zarówno klientom indywidualnym, jak i korporacyjnym na platformach sieciowych.

„Obsługa wysokowydajnych i odpornych sieci ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia szerokiej gamy usług i rozwiązań dla naszych klientów. Praca z Suntech wsparła nasz wyścig w kierunku digitalizacji, automatyzacji i wprowadzenia bardziej zaawansowanej inteligencji do naszych sieci. Wszystko, co robimy w ramach naszej cyfrowej transformacji, dotyczy naszych klientów, zwiększania szybkości i wydajności świadczenia usług i wiekszej satysfakcji użytkowników. Cieszymy się, że StarHub jest konsekwentnie doceniany za dostarczanie klientom najszybszej sieci w Singapurze i chcemy zachować tę elastyczność, aby zapewnić im najwyższą jakość usług ”- powiedział Chong Siew Loong, Chief Technology Officer w StarHub.

 

Piotr Saczuk, prezes Suntech S.A., docenił inicjatywy związane z transformacją cyfrową podejmowane przez operatora z Singapuru. „StarHub to prestiżowy klient i poczyniliśmy fantastyczne postępy w naszej dwuletniej współpracy” - powiedział. „Cieszymy się, że dzięki rozwiązaniom SunVizion możemy wspierać ich cele biznesowe”.

 

Przebudowa OSS

Transformacja jest nieunikniona i wymaga wysiłku. Pierwszym posunięciem StarHub było zastąpienie wielu używanych dotąd systemów inwentaryzacji sieci jednym systemem SunVizion Network Inventory dostarczonym przez Suntech.

Wraz z wdrożeniem SunVizion, pracownicy zespołu Integrated Network Engineering, który projektuje i utrzymuje wydajne i skalowalne sieci stacjonarne i bezprzewodowe w celu dostarczania wysokiej jakości usług klientom indywidulanym i komercyjnym StarHub, dostrzegli poprawę wydajności ich codziennych operacji.

 

Wyróżniającą korzyścią, jaką zespół może ujawnić, jest łatwość zarządzania w jednym systemie zasobami sieci w wielu domenach sieciowych, obejmujących infrastrukturę fizyczną, transmisję, łączność międzynarodową i usługi.

 

Ponadto wszystkie zasoby sieciowe można przeszukiwać, są one widoczne i reprezentowane geograficznie na bardzo dokładnej mapie. Eliminuje to żmudną wymianę danych niezbędnych do planowania i utrzymania usług między różnymi departamentami StarHub.

W ramach planu cyfryzacji StarHub pakiet SunVizion OSS oferuje przyszłe funkcje wspierające rozwój i ewolucję usług. Aby sprostać dzisiejszym i przyszłym potrzebom biznesowym, takim jak usługi 5G rozwiązanie SunVizion zostanie zintegrowane z platformami Business Support Systems (BSS) StarHub i platformami Service Orchestration, co zapewni płynne i bardziej elastyczne kompleksowe świadczenie usług.

 

Transformacja operacji biznesowych

Jednym z kluczowych czynników jest automatyzacja kompleksowego świadczenia usług w celu skrócenia czasu aktywacji usług. Produkty / usługi StarHub są mapowane w katalogu usług SunVizion zarówno w warstwie BSS jak i OSS, wraz ze specyfikacją zawierającą zasady i parametry dotyczące alokacji zasobów sieciowych i IT w celu realizacji usług.

 

Kiedy składane jest zamówienie, na przykład łącze dzierżawione Ethernet lub metro WDM, system rozumie, jakie zasoby sieciowe są potrzebne do utworzenia żądanej usługi. Wbudowany silnik workflow automatycznie koordynuje proces realizacji usług, w tym uruchamia zewnętrzne systemy provisioningu oraz zarządza zleceniami pracy zespołów terenowych (takich jak badanie terenu, okablowanie ostatniej mili i kompleksowe testy).

 

Inżynierowie terenowi StarHub wyposażeni w aplikację mobilną SunVizion mają dostęp do dokładnej informacji o sieci w terenie. Pracownicy terenowi mogą otrzymywać zlecenia pracy na podstawie ich aktualnej dostępności i lokalizacji. Wszystkie informacje potrzebne do wykonania zadania są przesyłane i wyświetlane w aplikacji mobilnej.

 

Korzystając z rozwiązania SunVizion StarHub skrócił czas wprowadzenie usług na rynek i usprawnił przepływy pracy, zapewniając klientom lepsze produkty i usługi i poprawiając customer experience.

 

O StarHub

StarHub to wiodąca firma z Singapuru, która dostarcza światowej klasy rozwiązania komunikacyjne, rozrywkowe i cyfrowe. Dzięki rozległej infrastrukturze światłowodowej i bezprzewodowej oraz globalnym partnerstwom zapewniamy ludziom, domom i przedsiębiorstwom wysokiej jakości usługi mobilne i stacjonarne, szeroki pakiet treści premium oraz różnorodną gamę rozwiązań komunikacyjnych. Opracowujemy i dostarczamy klientom korporacyjnym i rządowym rozwiązania obejmujące sztuczną inteligencję, cyberbezpieczeństwo, analitykę danych, Internet rzeczy i robotykę. Dążymy do prowadzenia naszej działalności w sposób zrównoważony i odpowiedzialny za środowisko. Notowany na parkiecie głównym Singapore Exchange, StarHub jest składową indeksu SGX Sustainability Leaders Index i SGX Sustainability Leaders Enhanced Index. Odwiedź www.starhub.com, aby uzyskać więcej informacji.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+