StarHub

StarHub

Transformacja OSS z pełną automatyzacją service fulfilmentu. StarHub to wiodący operator sieci mobilnej i kablowej w Singapurze, jeden z czterech największych telekomów w kraju. 

Operator w Skandynawii

Operator w Skandynawii

Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej i logicznej operatora w Skandynawii. 

Jedna z największych grup telko w Europie

Jedna z największych grup telko w Europie

Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej oraz do optymalizacji procesu planowania nowych odcinków sieci u europejskiego operatora należącego do jednej z największych europejskich grup telko.

Tele2 Russia

Tele2 Russia

Wdrożenie SunVizion Network Inventory do zarządzania informacją o elementach logicznych i fizycznych sieci transmisyjnej. Tele2 Russia dostarcza usługi do 40 milionów abonentów i jest jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Federacji Rosyjskiej.  

Dolnośląska Sieć Szerokopasmowa

Dolnośląska Sieć Szerokopasmowa

Wdrożenie systemu SunVizion Network Inventory wzbogaconego o funkcjonalności dedykowane do inwentaryzacji sieci publicznych, współdzielonych przez wiele podmiotów publicznych i prywatnych. Dolnośląska Sieć Szerokopasmowa liczy 1700 km kabli światłowodowych, a w jej skład wchodzi 82 węzłów dystrybucyjnych oraz 66 pasywnych węzłów dostępu.

Sieć szerokopasmowa województwa lubelskiego

Sieć szerokopasmowa województwa lubelskiego

Wdrożenie systemu SunVizion Billing&CRM do zarządzania relacjami z klientami i rozliczeń klientów sieci oraz systemu SunVizion Network Inventory do paszportyzacji zasobów sieciowych. Sieć szerokopasmowa w województwie lubelskim liczy 2908 km kabli optycznych oraz posiada 312 punktów dostępu.

Urząd Miasta Wrocław

Urząd Miasta Wrocław

Wdrożenie systemu inwentaryzacji fizycznych zasobów sieci telekomunikacyjnej sieci MAN należącej do miasta Wrocław. System umożliwia błyskawiczny wgląd w dane o elementach sieci na dowolnym stopniu szczegółowości. 

Sieć Szerokopasmowa Województwa Świętokrzyskiego

Sieć Szerokopasmowa Województwa Świętokrzyskiego

Wdrożenie systemu SunVizion Billing & CRM jako kompleksowej platformy wspierającej działalność operatorów infrastruktury oraz operatorów sieci dostępowych w zakresie pozyskiwania, obsługi i rozliczania klientów. Sieć liczy 1400 km kabli optycznych oraz posiada 135 punktów dostępu.

Vectra

Vectra

Wdrożenie zintegrowanego systemu Biling, CRM i Workflow. System obsługuje rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie oraz wspiera procesy obsługi klientów. Jedno z najbardziej kompleksowych wdrożeń u polskich operatorów Triple-Play.

TK Telekom

TK Telekom

Wdrożenie systemu Billing, CRM i Workflow oraz systemu do paszportyzacji sieci Network Inventory. Systemy Billing, CRM i Workflow zapewniają rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie oraz procesy obsługi klientów u operatora. System do paszportyzacji sieci wspiera zarządzanie jedną z największych sieci telekomunikacyjnych w Polsce należącą do TK Telekom.

A1 Hrvatska

A1 Hrvatska

Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci. A1 Hrvatska jest częścią grupy Telecom Austria Group, partnera strategicznego Vodafone, a także pierwszym prywatnym operatorem mobilnym w Chorwacji. Wdrożenie wykonane wraz z bałkańskim partnerem, firmą GDi (www.gdi.net). 

Operator B2B w Singapurze

Operator B2B w Singapurze

Wdrożenie SunVizion Network Inventory u dostawcy usług B2B w celu optymalizacji procesów związanych z zarządzaniem ogólnokrajową siecią telko w Singapurze. 

Operator w Meksyku

Operator w Meksyku

Wdrożenie SunVizion Network Inventory do zarządzania informacją o elementach logicznych i fizycznych sieci telekomunikacyjnej należącej do jednego z większych operatorów w Meksyku . 

Pakistan Telecommunication Company Limited (PTCL)

Pakistan Telecommunication Company Limited (PTCL)

PTCL obsługuje 50 milionów abonentów i jest właścicielem największej w Pakistanie stałej sieci telekomunikacyjnej. Wdrożone rozwiązanie, SunVizion Network Performance Monitoring, odpowiada za monitoring sieci w czasie rzeczywistym i wsparcie obszarów Fault Management i Revenue Assurance. 

Plus GSM

Plus GSM

Wdrożenie systemu Network Configuration Management. System wspiera procesy planowania i wprowadzania zmian w sieci GSM/UMTS. Rozwiązanie ma kluczowe znaczenie dla operatora w zakresie planowania konfiguracji sieci.

 

 

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego

Wdrożenie SunVizion Physical i Logical Network Inventory obejmujące migrację danych inwentaryzacyjnych z dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez podwykonawców. Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego zarządza publiczną siecią optyczną na potrzeby samorządu Województwa Śląskiego. Sieć liczy 495 km i posiada 58 punktów dostępu.

Urząd Miasta Bielsko-Biała

Urząd Miasta Bielsko-Biała

Wdrożenie systemu SunVizion Network Inventory do  inwentaryzacji zasobów fizycznych wchodzących w skład należącej do miasta światłowodowej sieci szkieletowej i dystrybucyjnej z elementami radiowymi.

Aster

Aster

Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci Network Inventory. System umożliwia kompleksową ewidencję sieci i usług operatora. Stanowi wsparcie dla działu projektowania i utrzymania sieci operatora Triple-Play.

NASK

NASK

Wdrożenie systemu Network Inventory. System umożliwia kompleksową ewidencję sieci i usług operatora. Stanowi wsparcie dla działu utrzymania sieci operatora.

Abu Dhabi Water & Electricity Authority (ADWEA)

Abu Dhabi Water & Electricity Authority (ADWEA)

Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci w Abu Dhabi Water & Electricity Authority (ADWEA). ADWEA zaopatruje w wodę i energię elektryczną 1,4 miliona mieszkańców AbuDhabi. ADWEA jest operatorem 3400 km światłowodowej i sieci radiowej. Wdrożenie wykonano wraz z partnerem Suntech, firmą GDi (www.gdi.net).

Operator w Singapurze

Operator w Singapurze

Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej i logicznej oraz do wsparcia procesu planowania sieci u jednego z głównych operatorów telko w Singapurze. 

ACT

ACT

Wdrożenie SunVizion Network Inventory and Planning z aplikacją mobilną. Atria Convergence Technologies Limited (ACT) jest znaczącym graczem na indyjskim rynku telekomunikacyjnym. Firma oferuje światłowody oraz usługi telewizji cyfrowe.

Converge ICT

Converge ICT

Wdrożenie pełnej gamy produktów SunVizion OSS, w tym: Physical Network Inventory, Logical Network Inventory, Service Inventory, Network Planning, Warehouse Management i Workflow. Converge ICT to operator telekomunikacyjny na Filipinach o zasięgu krajowym.

Sieć szerokopasmowa województwa podlaskiego

Sieć szerokopasmowa województwa podlaskiego

Wdrożenie systemu paszportyzacji sieci SunVizion Network Inventory, który wspiera zarządzanie siecią poprzez inwentaryzację urządzeń teleinformatycznych, zasobów infrastruktury, zasobów i połączeń kablowych oraz zarządzanie awariami. Rozwiązanie wspiera operatora infrastruktury w procesach utrzymania sieci, zarządzania usługami i obsługą awarii. Sieć szerokopasmowa województwa podlaskiego liczy 1852 km kabli optycznych oraz posiada 181 punktów dostępu.

Netia

Netia

Wdrożenie systemu do planowania sieci. System wspiera proces analizy i planowania sieci ISDN.

Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o. (K-PSI)

Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o. (K-PSI)

Wdrożenie systemu do paszportyzacji SunVizion Network Inventory, które obejmowało integrację informacji o infrastrukturze podziemnej i naziemnej, sieci radiowej, xWDM, ethernet i IP MPLS, a także stacjach bazowych LTE (HUWAEI). Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna to sieć LTE wspomagana miejscowo odcinkami sieci optycznej.

Orange

Orange

Wdrożenie systemu Workflow. System wspiera obsługę procesów inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją sieci GSM/UMTS. Rozwiązanie w istotny sposób zwiększa efektywność działów zaangażowanych w proces rozwoju sieci operatora.

Sferia

Sferia

Wdrożenie zintegrowanego systemu Billing, CRM i Workflow. System obsługuje rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie, procesy obsługi klientów. Dodatkowo wspomaga pracę biura napraw oraz zarządzanie numeracją. Wzorcowy przykład kompleksowego wdrożenia dla operatora CDMA.

Newsletter

Newsletter

captcha 

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+