StarHub
Transformacja OSS z pełną automatyzacją service fulfilmentu. StarHub to wiodący operator sieci mobilnej i kablowej w Singapurze, jeden z czterech największych telekomów w kraju.
Transformacja OSS z pełną automatyzacją service fulfilmentu. StarHub to wiodący operator sieci mobilnej i kablowej w Singapurze, jeden z czterech największych telekomów w kraju.
Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej i logicznej operatora w Skandynawii.
Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej oraz do optymalizacji procesu planowania nowych odcinków sieci u europejskiego operatora należącego do jednej z największych europejskich grup telko.
Wdrożenie SunVizion Network Inventory do zarządzania informacją o elementach logicznych i fizycznych sieci transmisyjnej. Tele2 Russia dostarcza usługi do 40 milionów abonentów i jest jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Federacji Rosyjskiej.
Wdrożenie systemu SunVizion Network Inventory wzbogaconego o funkcjonalności dedykowane do inwentaryzacji sieci publicznych, współdzielonych przez wiele podmiotów publicznych i prywatnych. Dolnośląska Sieć Szerokopasmowa liczy 1700 km kabli światłowodowych, a w jej skład wchodzi 82 węzłów dystrybucyjnych oraz 66 pasywnych węzłów dostępu.
Wdrożenie systemu SunVizion Billing&CRM do zarządzania relacjami z klientami i rozliczeń klientów sieci oraz systemu SunVizion Network Inventory do paszportyzacji zasobów sieciowych. Sieć szerokopasmowa w województwie lubelskim liczy 2908 km kabli optycznych oraz posiada 312 punktów dostępu.
Wdrożenie systemu inwentaryzacji fizycznych zasobów sieci telekomunikacyjnej sieci MAN należącej do miasta Wrocław. System umożliwia błyskawiczny wgląd w dane o elementach sieci na dowolnym stopniu szczegółowości.
Wdrożenie systemu SunVizion Billing & CRM jako kompleksowej platformy wspierającej działalność operatorów infrastruktury oraz operatorów sieci dostępowych w zakresie pozyskiwania, obsługi i rozliczania klientów. Sieć liczy 1400 km kabli optycznych oraz posiada 135 punktów dostępu.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Biling, CRM i Workflow. System obsługuje rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie oraz wspiera procesy obsługi klientów. Jedno z najbardziej kompleksowych wdrożeń u polskich operatorów Triple-Play.
Wdrożenie systemu Billing, CRM i Workflow oraz systemu do paszportyzacji sieci Network Inventory. Systemy Billing, CRM i Workflow zapewniają rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie oraz procesy obsługi klientów u operatora. System do paszportyzacji sieci wspiera zarządzanie jedną z największych sieci telekomunikacyjnych w Polsce należącą do TK Telekom.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci. A1 Hrvatska jest częścią grupy Telecom Austria Group, partnera strategicznego Vodafone, a także pierwszym prywatnym operatorem mobilnym w Chorwacji. Wdrożenie wykonane wraz z bałkańskim partnerem, firmą GDi (www.gdi.net).
Wdrożenie SunVizion Network Inventory u dostawcy usług B2B w celu optymalizacji procesów związanych z zarządzaniem ogólnokrajową siecią telko w Singapurze.
Wdrożenie SunVizion Network Inventory do zarządzania informacją o elementach logicznych i fizycznych sieci telekomunikacyjnej należącej do jednego z większych operatorów w Meksyku .
PTCL obsługuje 50 milionów abonentów i jest właścicielem największej w Pakistanie stałej sieci telekomunikacyjnej. Wdrożone rozwiązanie, SunVizion Network Performance Monitoring, odpowiada za monitoring sieci w czasie rzeczywistym i wsparcie obszarów Fault Management i Revenue Assurance.
Wdrożenie systemu Network Configuration Management. System wspiera procesy planowania i wprowadzania zmian w sieci GSM/UMTS. Rozwiązanie ma kluczowe znaczenie dla operatora w zakresie planowania konfiguracji sieci.
Wdrożenie SunVizion Physical i Logical Network Inventory obejmujące migrację danych inwentaryzacyjnych z dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez podwykonawców. Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego zarządza publiczną siecią optyczną na potrzeby samorządu Województwa Śląskiego. Sieć liczy 495 km i posiada 58 punktów dostępu.
Wdrożenie systemu SunVizion Network Inventory do inwentaryzacji zasobów fizycznych wchodzących w skład należącej do miasta światłowodowej sieci szkieletowej i dystrybucyjnej z elementami radiowymi.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci Network Inventory. System umożliwia kompleksową ewidencję sieci i usług operatora. Stanowi wsparcie dla działu projektowania i utrzymania sieci operatora Triple-Play.
Wdrożenie systemu Network Inventory. System umożliwia kompleksową ewidencję sieci i usług operatora. Stanowi wsparcie dla działu utrzymania sieci operatora.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji sieci w Abu Dhabi Water & Electricity Authority (ADWEA). ADWEA zaopatruje w wodę i energię elektryczną 1,4 miliona mieszkańców AbuDhabi. ADWEA jest operatorem 3400 km światłowodowej i sieci radiowej. Wdrożenie wykonano wraz z partnerem Suntech, firmą GDi (www.gdi.net).
Wdrożenie SunVizion do zarządzania informacją o sieci fizycznej i logicznej oraz do wsparcia procesu planowania sieci u jednego z głównych operatorów telko w Singapurze.
Wdrożenie SunVizion Network Inventory and Planning z aplikacją mobilną. Atria Convergence Technologies Limited (ACT) jest znaczącym graczem na indyjskim rynku telekomunikacyjnym. Firma oferuje światłowody oraz usługi telewizji cyfrowe.
Wdrożenie pełnej gamy produktów SunVizion OSS, w tym: Physical Network Inventory, Logical Network Inventory, Service Inventory, Network Planning, Warehouse Management i Workflow. Converge ICT to operator telekomunikacyjny na Filipinach o zasięgu krajowym.
Wdrożenie systemu paszportyzacji sieci SunVizion Network Inventory, który wspiera zarządzanie siecią poprzez inwentaryzację urządzeń teleinformatycznych, zasobów infrastruktury, zasobów i połączeń kablowych oraz zarządzanie awariami. Rozwiązanie wspiera operatora infrastruktury w procesach utrzymania sieci, zarządzania usługami i obsługą awarii. Sieć szerokopasmowa województwa podlaskiego liczy 1852 km kabli optycznych oraz posiada 181 punktów dostępu.
Wdrożenie systemu do planowania sieci. System wspiera proces analizy i planowania sieci ISDN.
Wdrożenie systemu do paszportyzacji SunVizion Network Inventory, które obejmowało integrację informacji o infrastrukturze podziemnej i naziemnej, sieci radiowej, xWDM, ethernet i IP MPLS, a także stacjach bazowych LTE (HUWAEI). Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna to sieć LTE wspomagana miejscowo odcinkami sieci optycznej.
Wdrożenie systemu Workflow. System wspiera obsługę procesów inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją sieci GSM/UMTS. Rozwiązanie w istotny sposób zwiększa efektywność działów zaangażowanych w proces rozwoju sieci operatora.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Billing, CRM i Workflow. System obsługuje rozliczanie klientów, rozliczenia międzyoperatorskie, procesy obsługi klientów. Dodatkowo wspomaga pracę biura napraw oraz zarządzanie numeracją. Wzorcowy przykład kompleksowego wdrożenia dla operatora CDMA.