Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy 2 biletów lotniczych w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa- Denver
Warszawa, dnia 19-09-2017
W związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pt. „Internacjonalizacja marki SunVizion na światowych rynkach OSS/BSS” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej III „Rozwój potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości” Działania 3.2 „Internacjonalizacja MŚP” Poddziałania 3.2.2 „Modele biznesowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na zakup i dostawę 2 biletów lotniczych w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa- Denver, wg poniższego opisu:
1. ZAPYTANIE OFERTOWE
(zasada konkurencyjności)
Zamawiający:
Suntech S.A.
Puławska 107
02- 595 Warszawa
2. TRYB ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie udzielane w trybie postępowania ofertowego
(Zasada konkurencyjności)
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS:
Dostawa 2 biletów lotniczych w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa- Denver, wg poniższego opisu:
- Kierunek: Denver
Wylot z Warszawy: 16 października 2017 r. w godzinach przedpołudniowych, lot z maksymalnie jedną przesiadką, czas trwania przesiadki maksymalnie 2,5 godziny
- Kierunek: Warszawa
Wylot z Denver: 21 października 2017 r. w godzinach wieczornych lokalnego czasu, lot z maksymalnie jedną przesiadką, czas trwania przesiadki maksymalnie 2,5 godziny
Kod CPV: 22459000-2 – Bilety
Wymagane jest, aby oba bilety objęte ofertą dotyczyły tego samego połączenia lotniczego.
Wykonawca zapewni bilet najtańszy na rynku na danej trasie, z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego;
- cena biletu powinna obejmować łącznie wszystkie opłaty lotniskowe, bagażowe, manipulacyjne i inne przewidziane przez Wykonawcę,
- uczestnik podróży może zabrać bagaż podręczny (min. 10 kg) oraz rejestrowany (min. 15 kg);
- w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą, Zamawiający dostarczy dane uczestnika podróży
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia biletów w terminie do 3 dni od dnia podpisania Umowy dotyczącej zakupu i dostawy biletu lotniczego, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: Suntech S.A., ul. Puławska 107, 02-595 Warszawa – osobiście lub drogą pocztową, lub e-mailem, na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin płatności: 2 tygodnie
4. WYKONAWCA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Zapytanie ofertowe jest skierowane do podmiotów czynnie prowadzących działalność gospodarczą w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Brak możliwości składania ofert częściowych.
b) Oferty należy składać obligatoryjnie w formie pisemnej, na formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
c) Czas związania ofertą – do końca terminu jej ważności określonego w zapytaniu ofertowym.
d) Wykonawca złoży oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych w stosunku do Zamawiającego, które stanowi część formularza oferty.
e) Termin ważności oferty do dnia 23 września 2017
f) Oferty należy składać w języku polskim lub języku angielskim.
g) Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty zgodnie z aktualnymi dokumentami rejestrowymi lub udzielonym pełnomocnictwem. Nieprawidłowe poświadczenie oferty skutkuje odrzuceniem i pozostawieniem oferty bez rozpatrzenia.
h) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Zleceniobiorcy, którzy nie znajdują się w stanie upadłości lub likwidacji w chwili złożenia oferty i oświadczą to w treści oferty.
i) Oferty należy składać w PLN z podaną ceną całkowitą zamówienia netto i brutto oraz z opisem połączenia, którego dotyczą bilety
j) Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.
6. ZAKRES WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW Z POSTĘPOWANIA:
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj. przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
a) Ostateczny termin realizacji zamówienia: Data: 25 września 2017 r., godz.: 15:00. Potwierdzony protokołem odbioru
b) Termin płatności: do uzgodnienia
8. KRYTERIA OCENY OFERTY:
- W ramach przedmiotowego postępowania będą brane pod uwagę tylko i wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.
- Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia – 100
- Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
RAZEM: 1 kryterium oceny max. 100 pkt.
Sposób oceny: Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny brutto za 1 odsłonę bannera = 100 pkt.
Lp. |
Kryterium oceny |
Punktacja i waga |
Sposób przyznawania punktacji za spełnienia danego kryterium oceny wniosków |
1 |
Cena |
Punktacja od 0 do 100 pkt Waga 100 % |
Oferent podający najniższą cenę (w PLN) za oferowane bilety uzyska największą liczbę punktów w danym kryterium. Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi K cena – Kryterium cena = (C min / C bof) x 100 C min – Cena najniższej oferty C bof – Cena badanej oferty
W przypadku podania wartości ofert w walucie obcej wartość zamówienia będzie przeliczana na złotówki według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
Maksymalna ilość punktów tego kryterium: 100 punktów |
9. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Od 19.09.2017 r. do dnia 22.09.2017 r., do godz. 12.00
Liczy się data wpływu do siedziby firmy poprzez dowolną z poniższych form (podpunkty a, b, c).
Skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego należy przesłać na adres mailowy lub w oryginale pocztą listową/kurierską lub złożyć osobiście:
a) Poczta tradycyjna (adres do korespondencji):
Suntech S.A., ul.Puławska 107, 02-595 Warszawa
b) Poczta elektroniczna:
Adres e-mail:
c) Osobiście:
Suntech S.A., ul. Puławska 107, 02-595 Warszawa
10. WARUNKI PODPISANIA UMOWY:
a) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty
b) Złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia umowy
c) Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent
d) Dopuszcza się umowy warunkowe w przedmiocie zlecenia.
11. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
12. WARUNKI ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Wydatek zostanie poniesiony w ramach Działania 3.2 Internacjonalizacja MŚP, Poddziałania 3.2.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw - typ projektów „Internacjonalizacja przedsiębiorstw poprzez wzrost eksportu towarów i usług” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
13. UPUBLICZNIENIE
Zapytanie upubliczniono na stronie internetowej zamawiającego www.suntech.pl (w zakładce „Projekty unijne - zamówienia”), a także rozesłano mailowo do potencjalnych Wykonawców.
Zatwierdzamy i zapraszamy do składania ofert.
Zarząd Suntech
Załącznik nr 1: Formularz oferty
Dane Oferenta:
Nazwa: ………………………………………………………………………………………………………………
Adres: ………………………………………………………………………………………………………………
Tel: ……………………………………… Faks: ………………………………………………..
NIP: ……………………………………… REGON: ……………………………………………..
Oferta dla:
Suntech S.A.
Puławska 107
02-595 Warszawa
NIP: 1130116894, Regon: 011325771
Tel: + 48 22 507 92 00
E-mail:
OFERTA
Odpowiadając na zapytanie ofertowe z dnia 19.09.2017 roku związane z realizowanym przez Państwa projektem pt. „Internacjonalizacja marki SunVizion na światowych rynkach OSS/BSS” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej III „Rozwój potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości” Działania 3.2 „Internacjonalizacja MŚP” dotyczące oferty na zakup i dostawę 2 biletów lotniczych w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa - Denver, oferujemy bilety wg kryteriów wskazanych w zapytaniu ofertowym za cenę:
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
Cena jednostkowa brutto (PLN) |
Wartość brutto (PLN) |
Stawka VAT |
Bilet lotniczy w klasie ekonomicznej na trasie Warszawa-Denver
|
2 sztuki
|
|
|
|
Całkowity koszt zamówienia: ............................... zł brutto, w tym .......... % VAT (słownie: ............................................................................................................................................. zł brutto).
Propozycje połączeń:
..………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………….………………………………………...……………………………………………………………………………………………………………
Termin realizacji zamówienia: 3 dni od dnia podpisania Umowy dotyczącej zakupu i dostawy biletu lotniczego
OŚWIADCZENIE:
Lp. |
Zakres oświadczenia |
Zaznacz właściwe |
1. |
Oświadczamy, że nie jesteśmy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeński w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. |
¨ TAK ¨ NIE |
2. |
Oświadczamy, że nie znajdujemy się w stanie upadłości lub likwidacji w chwili złożenia oferty |
¨ TAK ¨ NIE |
3. |
Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. V zapytania ofertowego. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków oznacza odrzucenie oferty bez możliwości jej uzupełnienia. |
¨ TAK ¨ NIE |
4. |
Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami oferty i zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na określonych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego |
¨ TAK ¨ NIE |
Podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Zleceniobiorcy
………………………………………………………………………………………………………
(Podpis Zleceniobiorcy) (Pieczęć Zleceniobiorcy)