SunVizion Order Management w pełni automatyzuje proces aktywacji usług typu enterprise oraz usług dla klientów indywidualnych. Zlecenie dostarczenia usługi może być wygenerowane przez zewnętrzne systemy CRM, może być także utworzone przez biuro obsługi klienta lub przez samego klienta przez portal selfcare’owy. Po złożeniu zamówienia system automatycznie projektuje usługę, a następnie uruchamia w workflow proces odpowiedzialny za koordynację wszystkich zadań związanych z aktywacją usługi, w tym koordynacji zadań zespołów terenowych oraz zadań wysłanych do systemów provisioningu.
Telekomunikacja
Service Order Management
Cechy systemu

Skrócenie czasu dostarczenia usługi do kilku sekund

Obsługa usług dla klientów indywidualnych oraz enterprise

Nowoczesny silnik workflow

Wygodny podgląd procesów w aplikacji webowej i mobilnej
Korzyści

Wysoka satysfakcja klienta

Lepsza sprawność operacyjna

Wysoka jakość zbieranych danych

Możliwość generowania zamówień w portalu selfcare

Konsolidacja różnych środowisk IT oraz technologii

Pełna automatyzacja uruchamiania i modyfikacji usługi

Optymalne zarządzanie łańcuchem prac związanych z udostępnianiem usług

Możliwość modyfikacji procesu w trakcie jego trwania
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie produktowej:
SunVizion PortalW przypadku zainteresowania rozwiązaniem, zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami:
Skontaktuj się z nami