SunVizion Order Management w pełni automatyzuje proces aktywacji usług typu enterprise oraz usług dla klientów indywidualnych. Zlecenie dostarczenia usługi może być wygenerowane przez zewnętrzne systemy CRM, może być także utworzone przez biuro obsługi klienta lub przez samego klienta przez portal selfcare’owy. Po złożeniu zamówienia system automatycznie projektuje usługę, a następnie uruchamia w workflow proces odpowiedzialny za koordynację wszystkich zadań związanych z aktywacją usługi, w tym koordynacji zadań zespołów terenowych oraz zadań wysłanych do systemów provisioningu.
Telekomunikacja
Service Order Management
Cechy systemu
Skrócenie czasu dostarczenia usługi do kilku sekund
Obsługa usług dla klientów indywidualnych oraz enterprise
Nowoczesny silnik workflow
Wygodny podgląd procesów w aplikacji webowej i mobilnej
Korzyści
Wysoka satysfakcja klienta
Lepsza sprawność operacyjna
Wysoka jakość zbieranych danych
Możliwość generowania zamówień w portalu selfcare
Konsolidacja różnych środowisk IT oraz technologii
Pełna automatyzacja uruchamiania i modyfikacji usługi
Optymalne zarządzanie łańcuchem prac związanych z udostępnianiem usług
Możliwość modyfikacji procesu w trakcie jego trwania
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie produktowej:
SunVizion PortalW przypadku zainteresowania rozwiązaniem, zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami:
Skontaktuj się z nami